
Mobilny pawilon handlowy – wytrzymały i łatwy w montażu
Pawilony są pomocne w każdym przedsiębiorstwie handlowym. Stanowią dopełnienie sklepu stacjonarnego lub też mogą być nadrzędnym punktem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w trakcie targów i podobnych wydarzeń, a dodatkowo, ze względu na mobilność i łatwy montaż, używa się ich np. do handlu w miejscowościach letniskowych lub na sezonowych wyprzedażach. By pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje funkcje, powinien być odpowiednio dopasowany do profilu działalności użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego wyborze?
Pawilon handlowy – jak dobrać?
W ofercie producentów znajdziemy różne typy przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami lub namiotowych. Te pierwsze wykonywane są na przykład z płyty obornickiej albo drewna. Charakteryzują się stosunkowo szybkim montażem, jednak ich mobilność jest o wiele mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są także od nich o wiele droższe, przez co rekomendowane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję kiosków, kas biletowych lub portierni.
Pawilon namiot – czemu warto go posiadać?
Jeśli pawilon handlowy ma być często przenoszony lub priorytetem jest dla nas cena, najodpowiedniejszą opcją będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego rodzaju konstrukcje odznaczają się sporą wytrzymałością, będąca rezultatem użycia do ich produkcji wysokiej jakości materiałów. Zarówno rury, z których wyprodukowane są szkielety, jak i powłoki, są odporne na trudne warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne. To sprawia, że namiotowy pawilon handlowy, jeśli będzie należycie konserwowany, posłuży kilkanaście lat – nawet przy częstym użytkowaniu.