Podstawowe informacje o filtrach Google

IT Reklama i marketing

O filtrach ręcznych od Google i nie tylko

Filtry i bany Google to kary nakładane na twórców stron, którzy dopuszczają się łamania zasad opracowanych przez Google. Możemy wyróżnić dwa podstawowe rodzaje filtrów, czyli filtry ręczne – nakładane przez pracowników Google i filtry algorytmiczne – nakładane przez algorytm. Jeśli w czasie pozycjonowania strony nie stosujesz nieuczciwych metod, nie powinieneś obawiać się filtrów Google.

Twoja strona ma filtr Google – co w związku z tym?

Podstawowymi konsekwencjami filtrów Google jest obniżenie się strony w wynikach wyszukiwania. Strony, które w niezaprzeczalny sposób naruszają zalecenia Google mogą zostać nawet zupełnie usunięte z ich wyników. Filtry ręczne Google nakładane są najczęściej na 30 dni, a filtry algorytmiczne do momentu, gdy strona będzie zaakceptowana przez roboty sieciowe. Oczywiście również , gdy mowa jest o filtrze ręcznym, warunkiem nieprzedłużenia kary jest dostosowanie strony do wytycznych. Przeważnie spotykamy się z filtrami Google uniemożliwiającymi osiągnięcie dobrych wyników w wyszukiwarce lub pogarszającymi pozycje osiągane do tej pory.