Organizacja targów, kreowanie wizerunku marki – co zlecisz agencji reklamowej?

Reklama i marketing Usługi

Kraków agencja reklamowa. Zdobądź więcej wiadomości

Kiedy posiada się firmę, niezależnie czy jest się usługodawcą, właścicielem sklepu czy wytwórcą, akcje reklamowe powinny stanowić ważny element podnoszenia rozpoznawalności marki. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki stać na organizację i opłacanie własnych oddziałów ds. reklamy, jednakże mniejsze firmy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, zazwyczaj korzystają ze wsparcia agencji reklamowych.

Agencja reklamowa – grupa specjalistów pomoże Ci w promocji

Agencja reklamowa to zespół kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności wykorzystywanych w marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami znakomicie orientującymi się zarówno w sferze kampanii promocyjnych w internecie (filmy i animacje viralowe, social media), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (także DTP), agencja reklamowa gwarantuje klientom całościową obsługę. Nowe firmy mogą zlecić przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (papier firmowy, wizytówki oraz koperty), a te które posiadają już własne logo mają pewność, iż zostanie ono odpowiednio zastosowane podczas projektowania materiałów promocyjnych – stoisk targowych, ulotek, plakatów lub billboardów. Agencja reklamowa napisze też atrakcyjne, unikatowe wpisy na stronę www zleceniodawcy, jak również zaplanuje strategię komunikacji z odbiorcami poprzez modne portale, jak np. Facebook, Instagram lub Twitter.

Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją marketingowa?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są przede wszystkim do firm, które nie mają swojego działu promocji. Jednak nie oznacza to, że to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji nierzadko polega na wsparciu istniejącego już w firmie działu zajmującego się promocją. Jeśli więc nie ma on wprawy w przygotowaniu targów, konferencji czy spotkań z klientami, które zazwyczaj wymagają drobiazgowego planowania, takie zadania można powierzyć zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie niezawodnego oraz harmonijnego zespołu pracowników – wystarczy powierzyć jej organizację warsztatów integracyjnych czy też przygotowanie planu szkoleń. Na rynku działają setki agencji marketingowych, warto jednakże wybierać te, które dają dostęp do obszernego grona doświadczonych profesjonalistów. Umożliwi to powierzenie wszystkich działań promocyjnych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszy nadzór nad spójnością kampanii oraz wizerunku marki.

Nasze dane teleadresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]