Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Reklama i marketing Strony internetowe Usługi

Na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow uzyskasz więcej informacji o tym, jak zatrudnić firmę SEO.

Gdy posiadasz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, zapewne z czasem myślisz nad tym, co zrobić, by była ona widoczna na samym topie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo przecież, iż dziś widoczność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie tu szereg klientów pierwszy raz zetknie się z twoją ofertą. Jak więc zatrudnić solidną agencję SEO? Zalecamy skorzystać z sugestii ekspertów, a najlepiej tych od Google.

Jak zatrudnić dobrą agencję SEO? Google opublikowało o tym film

Nie można negować, że cały sektor usług SEO, innymi słowy działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod wyszukiwarki, zaistniała i bezustannie rozwija się w zasadzie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo istnienia innych opcji, jak przykładowo DuckDuckGo, Yahoo bądź Bing, nadal kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje zaistnieć w internecie, musi zapracować na swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku branż, w których występuje mocna konkurencja, zwykle jest to nieosiągalne bez wsparcia ekspertów z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których koncepcja optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i przyszykowało krótki instruktaż, jak rozpoznać solidną agencję SEO.

Cechy dobrej agencji SEO według Google

Maile Ohye, pracownik, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, punkt po punkcie objaśnia, jak zidentyfikować solidną firmę SEO, wymieniając wśród głównych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, jak działa biznes klienta, jakie są cele jego przedsiębiorstwa oraz kto stanowi jego najsilniejszą konkurencję,
  • umiejętność estymacji czasu oraz budżetu koniecznego do zakończenia planowanych działań,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie planowanych działań, przykładowo poprzez ciągły dostęp do statystyk strony oraz comiesięczne raportowanie,
  • zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • dbałość o całościową widoczność strony www, a nie wyłącznie pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe.

Przedstawicielka firmy Google podkreśla również, iż solidna firma SEO nigdy nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, nieraz dającym wymierne efekty zwykle po kilku miesiącach działań.